flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт керівника апарату Таращанського районного суду Київської області про свою діяльність в 2019 році

Звіт

керівника апарату Таращанського районного суду Київської області

про свою діяльність в 2019 році

 

05 лютого 2020 року                                                                    м. Тараща

 

Метою даного Звіту є дослідження загального організаційного забезпечення роботи суду, виконання працівниками апарату суду своїх посадових обов’язків, кадрового забезпечення, виявлення недоліків та внесення пропозицій по їх усуненню.   

 

У своїй діяльності апарат суду керується Конституцією України, законами України "Про судоустрій і статус суддів", "Про державну службу", "Про запобігання корупції", Кодексом законів про працю України,  іншими кодексами та законами України, постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, Положенням про апарат суду, рішеннями Ради суддів України, рішеннями зборів суддів, а також наказами й розпорядженнями голови суду та керівника апарату суду.

 

Звіт проведено відповідно до плану роботи суду на 2019 рік за наступними розділами:

 

  1. Управлінська діяльність та організаційна робота суду:

 

Протягом звітного періоду апаратом Таращанського районного суду організовано та забезпечено ведення діловодства у суді відповідно до Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, Положення про автоматизовану систему документообігу суду та виконано наступні організаційні питання:

- забезпечено складання та своєчасну подачу до ТУ ДСА України в Київській області статистичних звітів;

- здійснювався постійний контроль за дотриманням працівниками апарату суду Правил поведінки державного службовця та Правил внутрішнього трудового (службового) розпорядку;

- забезпечено належне зберігання справ в архіві та майна суду в цілому;

- розглянуто та направлено для погодження до архівного відділу Таращанської РДА Київської області номенклатуру справ на 2020 рік;

- організовано передання до архіву судових справ, управлінських документів та документів діяльності суду за минулі роки;

- протягом звітного періоду проведено ряд оперативних нарад з працівниками апарату суду з питань покращення, вдосконалення організації роботи суду та питань, які виникали в ході роботи;

- на належному рівні ведеться адміністрування на веб-сайті суду;

- на виконання вимог ст. 155 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» розроблено Положення про апарат Таращанського районного суду Київської області;

- розроблено Інструкцію про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію;

- розроблено Порядок проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Таращанського районного суду Київської області;

- відповідно до внесенням змін, затверджених Рішенням Ради суддів України від 22.11.2019 № 90 внесено зміни Положення про помічника судді;

- розроблено та затверджено графік відпусток суддів та працівників апарату суду на 2020 рік;

- план роботи суду та навчання працівників апарату суду на перше півріччя 2020 року;

- до органів ДФС подано звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткових організацій та фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва;

- проведено інформаційно-просвітницьку роботу щодо відповідальності неповнолітніх з учнями дев’ятих класів Таращанського НВК «Гімназія «Ерудит» – ЗОШ I ступеня» та надана можливість відвідати зали судових засідань, приміщення конвойної, архіву та кабінетів працівників апарату суду.

- не рідше одного разу на місяць проводилися навчання з працівниками апарату суду, згідно плану проведення навчань на 2019 рік, затвердженого головою суду за такими темами:

  1. Ділове українське мовлення. Оформлення організаційно-розпорядчих та внутрішніх документів суду, вивчення Положень Національного стандарту України «Вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163-2001, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55».
  2. Порядок прийняття та розгляду звернень громадян, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
  3. Застосування Закону України «Про судовий збір». Порядок надходження та повернення судового збору .
  4. Вивчення Закону України «Про запобігання корупції». Вивчення роз’яснень щодо застосування окремих положень Закону стосовно заходів фінансового контролю.
  5. Дисциплінарне провадження. Дисциплінарна відповідальність державних службовців, працівників державної служби, порядок накладення та зняття стягнень.
  6. Вивчення типового порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою КМУ від 23.08.2017 № 640 із змінами.
  7. Порядок приймання судових справ, матеріалів та документації.
  8. Облік, зберігання, використання та списання матеріальних цінностей в суді. Матеріальна відповідальність суддів та працівників апарату суду.
  9. Правила поведінки журналістів у залі судових засідань та у приміщенні суду. Обов’язки прес-секретаря щодо забезпечення відкритості суду.
  10. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.
  11. Порядок призначення на державну службу для посад категорії «В» та «Б».
  12. Дисциплінарна та  матеріальна відповідальність державних службовців.
  13. Приймання та облік апеляцій, апеляційних скарг, касаційних скарг та касаційних подань на судові рішення.
  14. Порядок надсилання справ у апеляційні та касаційну інстанції. Обовʼязкові графи до заповнення в ОСК при відправленні справ у ці інстанції.
  15. Вивчення Закону України «Про охорону праці».
  16. Формування номенклатури справ у суді.
  17. Підсумковий аналіз виконанняпрацівниками апарату суду посадових обов’язків, дотримання правил поведінки державного службовця, етичної поведінки при спілкуванні із відвідувачами суду та між собою.

 

На належному рівні та вчасно з додержанням строків визначених законодавством надаються відповіді на запити відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та відповіді на звернення відповідно  до Закону України «Про звернення громадян».

Велика увага приділяється наповненню інформаційних стендів для громадян, на яких розміщена актуальна інформація, графіки роботи суду та приймання громадян керівництвом суду, справи призначені до розгляду, реквізити тощо.

Окремий стенд визначений для інформації щодо ведення військового обліку.

 

 

Канцелярія суду:

 

Правовою підставою, що регламентує порядок опрацювання кореспонденції в суді, є Інструкція з діловодства.

Діловодство у Таращанському районному суді в автоматизованій (електронній) технології обробки, обліку та контролю документів (справ) за допомогою автоматизованої системи документообігу суду.

 

Протягом звітного періоду канцелярією суду у повному обсязі були виконанні заходи, передбачені відповідними розділами планів роботи суду на перше та друге півріччя.

Зокрема, у 2019 році працівниками канцелярії постійно забезпечувалося прийняття та опрацювання вхідної кореспонденції суду і матеріалів справ (проваджень) із внесенням інформаційно-реєстраційних даних до автоматизованої системи документообігу суду та послідуючою їх передачею за належністю.

 

Випадків порушення ведення діловодства, за які можна було б притягнути працівників до відповідальності, виявлено не було.

Справи (провадження ) розподілялися  відповідно до вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду та Засад АСДС.

Неавтоматичний та повторний розподіл справ застосовується виключно у випадках встановлених законодавством та Засадами АСДС.

 

На особливому контролі своєчасне направлення матеріалів справ (проваджень), рішення по яких оскаржуюються, до апеляційної та касаційної інстанцій.

 

  1. Кадрова робота:

 

Штатна чисельність Таращанського районного суду Київської області станом на 31.12.2019 становить 24 одиниці, з яких:

- суддів – 4

- державних службовців – 12

- службовців – 2

- службовців патронатної служби – 4.

- інших працівників – 2.

 

Вакантні посади:

суддя – 2;

помічник судді – 1.

Тимчасово вакантна посада:

секретар судового засідання – 1.         

 

В суді ведеться табель обліку використання робочого часу працівниками суду, присяжними та табель обліку використання помічниками робочого часу  на персональному комп’ютері.

 

В суді ведеться книга обліку руху трудових книжок та книги обліку руху особових справ суддів, державних службовців, працівників патронатної служби та робітників.

 

Особові справи та трудові книжки суддів та працівників апарату ведуться відповідно до вимог законодавства, як в паперовому вигляді так і в електронному вигляді за допомогою інформаційно-аналітичної системи «Кадри-WEB».

 

У першому кварталі 2019 року суддями та працівниками апарату суду подано до Національного агентства з питань запобігання корупції щорічні електронні декларації, у порядку та в строки встановленому законодавством про запобігання корупції.

 

Протягом звітного періоду щомісячно забезпечено підготовку та подання звітів про штатну та фактичну чисельність суддів та працівників апарату суду до ТУ ДСА України в Київській області та щоквартальне подання звітів до Національного агентства з питань державної служби  звітів про кількісний склад державних службовців.

 

Протягом звітного періоду відповідно до ст. 39 ЗУ «Про державну службу», Порядку присвоєння рангів державних службовців, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 20.04.2016 № 306, державним службовцям категорії «В» присвоювались ранги та відповідно до ст. 52 ЗУ «Про Державну службу» - надбавки за вислугу років.

 

В жовтні 2019 року, відповідно до ст. 44 Закону України «Про державну службу», Типового порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.08.2017 № 640, в Таращанському районному судді Київської області проведено оцінювання держаних службовців.

За наслідками, керівник апарату суду та державні службовці, визначені у графіку проведення оцінювання в 2019 році отримали позитивні оцінки.

 

Визначено завдання і ключові показники для державних службовців, які займають посади державної служби категорії «В» на 2020 рік.

 

Відповідно до ст. 52 ЗУ «Про державну службу», Положення про преміювання працівників апаратів місцевих загальних судів, затвердженого наказом начальника ТУ ДСА України в Київській області від 13.07.2016 № 53 та змін до Положення про преміювання працівників апаратів місцевих загальних судів, затвердженого наказом начальника ТУ ДСА України в Київській області від 16.09.2016 № 83, пункту 2 підпункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 № 268, пункту 2 підпункту «г» наказу Міністерства соціальної політики від 02.10.1996 року № 77, всім працівникам апарату суду протягом року, враховуючи особистий внесок в результат роботи суду встановлювались премії та надбавки.

 

Періодично всі Положення, Правила та Порядки суду, Посадові інструкції працівників суду переглядаються, в разі внесення змін до нормативно-правових актів України, до них вносяться відповідні доповнення.

 

Забезпечувалося виконання заходів щодо ведення обліку військовозобов’язаних суду.

Забезпечено подання звіту до ДСА України про чисельність працюючих та заброньованих військовозобовʼязаних в суді станом на 01.01.2020.

 

Протягом 2019 року заходи дисциплінарного впливу до працівників апарату суду не застосовувались.

 

  1. Забезпечення роботи інформаційних ресурсів:

 

Забезпечення роботи з інформаційних ресурсів та телекомунікаційних технологій у 2019 році здійснювалося головним спеціалістом, яким зокрема здійснювалося адміністрування та супровід автоматизованої системи документообігу суду (АСДС).

 

Упродовж 2019 року головним спеціалістом забезпечувалося належне функціонування автоматизованої системи суду, інтернет мережі, веб-сайту, офісної техніки тощо. Періодично здійснювалась перевірка актуальності антивірусних баз, можливості доступу користувачів до мережевих ресурсів, підтримання належного стану серверної кімнати.

Для належного функціонування системи «Д-3» особливу увагу було звернуто на оновлення зазначеної системи.  

 

  1. Фінансово-господарська діяльність суду:

 

В листопаді 2019 року проведено інвентаризацію основних засобів, нематеріальних, товарно-матеріальних цінностей. Встановлено, що матеріальні цінності наявні, використовуються за призначенням.

Інвентаризаційний опис основних засобів та акти списання направлено до ТУ ДСА України в Київській області, для затвердження.

 

З 2019 року в суді ведеться Книга обліку, в якій обліковуються всі матеріальні цінності, які надходять до суду (канц. товари та миючі засоби).

Матеріально відповідальна особа в кінці кожного місяця проводить списання використаних матеріальних цінностей, акти списання направляються до ТУ ДСА України в Київській області.

 

Всі працівники апарату суду та судді забезпечені комп’ютерною технікою.

 

Засоби фіксації судового процесу знаходяться в робочому стані.

 

Знаки поштової оплати щомісяця списувалися відповідно до реєстрів на списання рекомендованої кореспонденції.

 

З метою економії електроенергії в звітному періоді було замінено 88 електричних ламп та енергозберігаючі лампи лед.

 

До ТУ ДСА України в Київській області подано Подання на забезпечення меблями для двох залів судових засідань.

 

Проведено водопостачання та водовідведення.

 

Щомісячно до ТУ ДСА України в Київській області направлялися рахунки та акти виконаних робіт для оплати за отримані комунальні послуги.

 

Здійснювався постійний контроль по ліміту спожитої електроенергії та  інших комунальних послуг з метою недопущення переліміту.

 

Належним чином здійснювалось забезпечення марками, папером, конвертами та дисками.

 

Слід зазначити, що скарги на дії працівників апарату суду до суду протягом звітного періоду не надходили, службові розслідування не проводилися, нікого з працівників суду не було притягнуто до відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх посадових обов'язків, однак, був застосований захід впливу а саме позбавлення працівника щомісячної премії.

 

Узагальнюючи викладене, хочу зазначити, що в цілому робота Таращанського районного суду Київської області виконувалась на належному рівні, відповідно до запланованих заходів.

 

 

 

Керівник апарату суду                                                           О.В.Самченко