Під час працевлаштування працівника виявилося, що його трудову книжку втрачено чи зіпсовано? Виникають проблемні ситуації? Покрокові дії від провідного експерта допоможуть прийняти правильне рішення.
«Аудит кадрової документації самостійно? Легко! 11 кроків до відновлення втрачених трудових книжок: алгоритм дії кадровика» В. Ліпчанська, провідний експерт Всеукраїнської асоціації кадровиків в рубриці «Бліц-семінар» журналу «КАДРОВИК light»
Також в № 2 (лютий, 2016) журналу «КАДРОВИК light» читайте:
• Про що мовчать розробники посадових і робочих інструкцій: звертаємо увагу на часті недоліки у їх складанні
А чи впевнені ви в тому, що обов’язки працівника в посадовій або робочій інструкції записано в повному обсязі? А чи знаєте, який кадровий документ містить характеристику робочого місця працівника? Докладні відповіді на ці запитання ви отримаєте від практика
• Готуємося до перевірок: праця осіб із вадами здоров’я
Які принципи використання праці осіб із вадами здоров’я є визначальними? На що слід звернути увагу кадровикам при управлінні працівниками-інвалідами? На ці та інші запитання відповість представник Держпраці
• Атестуємо працівників у 2016 році: документи, підходи, рішення
Знову атестація працівників, і вам терміново потрібно підготувати необхідні документи? Зверніть увагу на поради керівника, що має подібну практику
• Працівники просять поділити їхні відпустки на певні частини
Чи передбачено норми щодо поділу щорічної відпустки на частини менші за 14 календарних днів?
• 1С: успішний старт для кадровика
• Сумісництво та суміщення: застосовуємо правильно