Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Після запуску системи електронного декларування протягом 2 місяців декларації мають заповнити лише чиновники найвищого рівня, які займають особливо відповідальні посади. Це міністри та їхні заступники, народні депутати, прокурори, голови облдержадміністрацій та їхні заступники, судді.
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
Ці питання під час прес-конференції пояснив Міністр юстиції Павло Петренко. За його словами, всі державні службовці, які зобов’язані вже цього року подати відповідні електронні декларації, а відповідно до розпорядження Уряду вони можуть безкоштовно отримати електронний цифровий підпис.
Як пояснили "ЗіБ" у Мін'юсті, всі інші державні службовці приєднаються до системи електронного декларування вже з наступного року.
Наразі вже завершене тестування системи на можливість втручання в її роботу, результати якої дають можливість говорити про готовність запустити цю систему одразу після затвердження форми електронних декларацій.
Як зауважила перший заступник Міністра юстиції Наталія Севостьянова, Мін’юст продовжує підтримку новостворених антикорупційних органів і проводить роз’яснювальну роботу, щоб кожен чиновник у той момент, коли настане період подачі документів, був готовий і не міг сказати, що він не знає і не розуміє, як заповнювати декларацію, або не має електронного цифрового ключа.
«Ми розробили інфографіку, яка дуже чітко і просто пояснює, що треба зробити, щоб отримати цифровий підпис, а також дає інформацію про тих, хто має вже цього року заповнити декларацію», - зауважила Н.Севостьянова.
Зауважимо, реєстр електронних декларацій буде відкритим. «Лише інформація, яка містить особисті дані, не буде публічною. Все інше буде доступне журналістам та іншим громадянам, яка матимуть бажання ознайомитися із власністю топ-чиновників», - наголосила Н. Севостьянова.
Що стосується Національного агентства із питань запобігання корупції, то його член Олександр Скопич нагадав, що Кабмін вже затвердив граничну чисельність апарату НАЗК. За його словами, частину технічного персоналу буде набрано за переводом. А на всі інші посади буде оголошено конкурс.
О.Скопич також повідомив, що агентство разом із партнерами вже розробило форму електронної декларації. «Залишилось лише затвердити її на засіданні НАЗК. З моменту затвердження декларації агентством у чиновників буде 60 днів для того, щоб її заповнити», - додав він.