Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Національне агентство з питань запобігання корупції оприлюднило відповіді на поширені питання при заповненні електронних декларацій. Зокрема йдеться про проблеми із ЕЦП та заповненням розділів 3, 6 та 11 декларації.
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
Про це повідомляє прес-служба НАЗК, передає «Закон і Бізнес».
1. Якщо при заповненні електронної декларації у Вас виникли проблеми з відображенням розділів 3, 6, 11 декларації або некоректно відображається інша інформація, будь ласка, перевірте яким інтернет-браузером Ви користуєтесь. Така проблема може виникати при користуванні браузерами Mozilla Firefox, Yandex та інші. Для коректного відображення інформації рекомендуємо при заповненні електронної декларації використовувати інтернет-браузер Google Chrome останньої версії. Встановити цей інтернет-браузер Ви можете за посиланням.
2. Якщо у Вас виникли проблеми з електронним цифровим підписом при реєстрації, будь ласка, спочатку перевірте його за допомогою online-сервісу накладання електронного цифрового підпису на електронні документи за посиланням.
Результатом успішної перевірки буде повідомлення: ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО.
Якщо при накладанні електронного
3. Якщо при вході до системи електронного декларування Вам видається повідомлення: «Ви не підтвердили e-mail», перевірте поштову скриньку, яку Ви вказали при реєстрації. Можливо лист підтвердження потрапив у папку «Спам». Перейдіть за посиланням у листі і завершіть процедуру реєстрації у системі.
Якщо лист не надійшов на поштову скриньку, можливо при реєстрації була вказана помилкова адреса електронної пошти, або у назві використовувались символи "-”, “_”. Також не рекомендується використовувати поштові скриньки, розташовані у домені RU (наприклад: хххххх@mail.ru).
У цьому випадку, будь ласка, зареєструйте нову поштову скриньку із урахуванням наведених вище рекомендацій і зателефонуйте за номером 044 – 200-06-94 або напишіть листа на електронну пошту: support@nazk.gov.ua із зазначенням вашого П.І.Б., адреси електронної пошти, вказаної при реєстрації, і нової адреси електронної пошти. Вам на нову адресу електронної пошти буде надіслано повторно лист підтвердження реєстрації. Через деякий час перевірте Вашу нову поштову скриньку, перейдіть за посиланням у листі і завершіть процедуру реєстрації.
4. Якщо Ви вже зареєстровані в системі електронного декларування, але змінили електронний ключ, Вам необхідно зайти на сторінку входу до системи https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». Відеоінструкцію по входу до системи з новим ключем Ви можете
переглянути за посиланням.