flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

НАЗК роз'яснило роботодавцям, як проводити перевірки

14 березня 2017, 09:29

Національне агентство з питань запобігання корупції нагадало роботодавцям про необхідність проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад з відповідальним або особливо відповідальним становищем, а також посад з підвищеним корупційним ризиком.

 

Така перевірка передбачена статтею 56 Закону України «Про запобігання корупції» та здійснюється у встановленому Кабінетом Міністрів України Порядку.    

 

Відповідно до частини третьої статті 57 Закону, НАЗК здійснює спеціальну перевірку щодо наявності у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, відомостей про кандидата, а також щодо достовірності відомостей, зазначених особою у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

 

Згідно із Порядком орган, на посаду в якому претендує особа, на підставі одержаної інформації від державних органів, зазначених в пункті чотири статті 57 Закону готує довідку про результати спеціальної перевірки.

 

«Звертаємо увагу, що у разі встановлення за результатами спеціальної перевірки розбіжностей у поданих претендентом на посаду автобіографії та/або декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік посадовою особою (органом), яка (який) організовує проведення спеціальної перевірки, надається можливість претенденту на посаду протягом п’яти робочих днів надати письмове пояснення за таким фактом та/або виправити таку розбіжність (ст. 58 Закону)», – зазначає НАЗК.

 

НАЗК, в межах своєї компетенції, надає інформацію про результати спеціальної перевірки для врахування при складанні органом, на посаду в якому претендує особа, довідки про результати спеціальної перевірки.